Limeses

Distribución do apelido

Porcentaxes > 90 % 80 - 90 % 70 - 80 % 50 - 70 % 25 - 50 % 6 - 25 % 1 - 6 % < 1 % Non hai

Frecuencia de aparición en tanto por cen por concellos sobre o total do apelido en toda Galicia.

Porcentaxes > 90 % 80 - 90 % 70 - 80 % 50 - 70 % 25 - 50 % 6 - 25 % 1 - 6 % < 1 % Non hai

Frecuencia de aparición en tanto por cen por comarcas sobre o total do apelido en toda Galicia.

Distribución en España

Actualmente non hai no Censo do I.N.E., persoas que leven este apelido ou a súa frecuencia é inferior a 5.

Arq. Reino Galicia

1 - FRANCISCO DE LIMESES CON ANTONIO GAGO DE MENDOZA, SOBRE ELECCIÓN DE OFICIOS REPÚBLICOS. 1681.
2 - FRANCISCO FRANCO, BENITO PAZOS Y CONSORTES, DE OFICIO CARPINTEROS, CON MATEO LIMESES, APODERADO DE LA COFRADÍA DE SAN JUAN BAUTISTA DE PONTEVEDRA Y CONSORTES. ESTABILIDAD DE DICHA COFRADÍA. 1775.
3 - AUTOS DE LA COMISIÓN EJECUTIVA A PETICIÓN DE LUCAS LIMESES Y SEURA, ARRENDATARIO DEL VOTO EN EL PARTIDO DE SONEIRA EN 1775, EN EL PLEITO CON LOS DEUDORES DE DICHA RENTA SOBRE EJECUCIÓN 1777.
4 - Solicitude de Antonio Benito Blanco, deputado de abastos e Juan Antonio Limeses, procurador xeneral da vila de Pontevedra, ó intendente, para que obrigue os membros do concello a reunirse 1787.
5 - FÉLIX JURADO Y CONSORTES, MAESTRO DE CARPINTERÍA, CO JOSÉ LIMESES Y OTROS. ELECCIÓN DE MAYORDOMO DE LA COFRADÍA DE SAN JUAN BAUTISTA, SITA EN SAN BARTOLOMÉ DE PONTEVEDRA. 1787.
6 - BALTASAR DA RAMA, SINDICO DE LOS SANTOS LUGARES DE JERUSALEM, CON ALBERTO LIMESES, ESCRIBANO DE NÚMERO DE PONTEVEDRA, SOBRE PROPIEDAD DE SU OFICIO Y PAGO DE RENTA. ES SOLO EL ROLL???? POR HABERSE REMITIDO EL ORIGINAL AL JUEZ PROTECTOR DEAQUELLA OBRA PIA. 1828.
7 - M. V. LIMESES, V. MARTÍNEZ Y J. FELIPE TRONCOSO, ESCRIBANO DE NÚMERO Y REGI DORES DE LA LANZADA, CON EL LICENCIADO F. M. BOTANA, J. V. DE TORRES, A. Y PROCURADOR GENERAL Y OTROS VECINOS, SOBRE SI LA AUDON DE ELLA HABIA DE HACERSE EN LA Vª DESANGENJO O EN SANTA EULALIA DE DENA. 1829.
8 - GASPAR JOSÉ BERMÚDEZ DE CASTRO Y ANDRADE Y DESPUÉS SU HIJO JOSÉ MARÍA BERMÚDEZ DE CASTRO, DUEÑO DE LAS CASAS, TORRES Y FORTALEZAS DE SAN ANDRÉS DE GEBE, SILÁN Y OTRAS, VECINO DE LA CIUDAD DE LA CORUÑA, CON MARÍA MAGDALENA DE PAZOS, VIUDA,TOMÁS LIMESES, ANA MARÍA VILBAO Y OTROS. SOBRE PRORRATEO DE RENTA DE VARIOS FORALES Y ENTRE ELLOS EL LUGAR DE PORTOSANTO EN LA PARROQUIA DE SAN SALVADOR DE POYO, PARA QUE SE REMITA AL JUZGADO DE PRIMERA INSTANCIA DE PONTEVEDRA. 1849.

Mostramos os 8 documentos maís antigos atopados no ARG.

Persoeiros

Xerardo Álvarez Limeses, nado en Pontevedra o 10 de decembro de 1871 e finado na mesma cidade o 19 de febreiro de 1940, foi un mestre e escritor galego.

Fontes-bibliografía

Apelido engadido o .