Punxín

Está relaccionado co apelido Pungín.

Orixe

Toponimia

Posible orixe toponímica.

en Galicia atopamos as seguintes parroquias
coa grafía Punxín
- parroquia de Santa María de Punxín, no concello de Punxín (Ourense).

Tamén é o nome dun concello, Punxín, na provincia de Ourense.

Distribución por Concellos en Galicia

Segundo o Censo do I.G.L., non hai en Galicia persoas que leven este apelido.

Distribución en España

Actualmente non hai no Censo do I.N.E., persoas que leven este apelido.

Arq. Reino Galicia

1 - DON JOSÉ FIZ DE GAYOSO Y PUNXÍN, VECINO DE ORENSE, ARRENDATARIO DE LAS RENTAS DEL VOTO EN LA PROVINCIA DE TUY, CON LOS VECINOS DE LAS JURISDICCIONES COMPRENDIDAS EN ELLA, SOBRE EJECUCIÓN 1747.
2 - DON JOSÉ SUÁREZ, DUEÑO DE LA CASA DE UCHAS, ARRENDATARIO DE LAS RENTAS DEL VOTO EN EL PARTIDO DE LUGO Y LEMOS, Y DESPUÉS JOSÉ FIZ DE GAYOSO Y PUNXÍN, CON DOMINGO ANTONIO LÓPEZ, EN NOMBRE DE LOS VECINOS DE LA JURISDICCIÓN DE SAVIÑAO Y SARDIÑEIRA, SOBRE EL PAGO DEL VOTO. 1757.
3 - DON JOSÉ FIZ DE GAYOSO Y PUNXÍN, VECINO DE ORENSE, ARRENDATARIO DE LAS RENTAS DEL VOTO EN EL PARTIDO DE LAZA, ALBERGUERÍA Y LUBIÁN, CON PEDRO DE LOSADA, SUBARRENDATARIO, SOBRE EJECUCIÓN 1758.
4 - DON JOSÉ FIZ DE GAYOSO Y PUNXÍN, VECINO DE OURENSE, ARRENDATARIO DE LAS RENTAS DEL VOTO EN LAS PROVINCIA DE LUGO Y LEMOS, CON MANUEL MARTÍNEZ E ISABEL ÁLVAREZ, SU MUJER, VECINOS DE MONFORTE, ARRENDATARIOS DE LA JURISDICCIÓN DEL COTO VIEJO, SOBRE EJECUCIÓN 1760.
5 - DON JOSÉ FIZ DE GAYOSO PUNXÍN, VECINO DE ORENSE, ARRENDATARIO DE LAS RENTAS DEL VOTO EN LAS PROVINCIA DE LUGO Y LEMOS, CON PEDRO RODRÍGUEZ AMOEIRO Y ESTEBAN SOTELO, VECINOS DE SAN PEDRO DE SINDRÁN, ARRENDATARIOS DEL PARTIDO DE LA PUEBLA DEL BROLLÓN, SOBRE EJECUCIÓN 1761.
6 - DON JOSÉ FIZ DE GAYOSO Y PUNXÍN, VECINO DE ORENSE, ARRENDATARIO DEL VOTO EN LA PROVINCIA DE LUGO Y LEMOS, CON DON PEDRO RODRÍGUEZ QUIROGA, VECINO DE SANTA MARÍA DE PARTE Y DON FRANCISCO CAAMAÑO, VECINO DE SAN PEDRO DE RIBAS ALTAS, SUBARRENDATARIOS DE LA SOMOZA MAIOR DE LEMOS, SOBRE EJECUCIÓN 1761.
7 - DON JOSÉ FIZ DE GAYOSO Y PUNXÍN, VECINO DE ORENSE, CON DON PEDRO VÁZQUEZ DE PUGA, VECINO DE SANTA CRISTINA DE VALEIJE, JURISDICCIÓN DE ALBEOS, ARRENDATARIO DE LAS RENTAS DEL VOTO EN EL PARTIDO DE CRECIENTE, SOBRE EJECUCIÓN 1773.

Mostramos os 7 documentos maís antigos atopados no ARG.

P.AR.ES

1.- Información genealógica de Alonso Álvarez Punxin, natural de Toén (Ourense). 1606.
Cód. Ref: ES.28079.AHN/1.1.11.6.4//INQUISICIÓN,1372,Exp.18

Fontes-bibliografía

Apelido engadido o .